tirsdag den 7. december 2010

Tip: Rediger mad-billeder med Iphone app



Måske ved alle det i forvejen. Måske er det bare mig, der er håbløst håbløst bagud. Men altså. Jeg synes alligevel lige, at jeg vil dele det med alle dem, der bare tager mad-billeder med deres Iphone ligesom mig.

Du kan downloade en gratis photoshop app - PS Express - hvor man nemt kan lave små redigeringer i sine billeder. Fx klippe, rotere, ændre lysstyrken, kontrasten etc. Der skal faktisk ikke særligt meget til, før et billede fremstår tydeligere og lidt pænere. Man skal bare lege lidt med det - det er super nemt, selv for teknik-dummies som mig.

Bare et lille tip - med fare for at blive totalt til grin, fordi jeg opdager det som måske sidste kvinde i bloggerland:)

Her kan I se forskellen på billedet til venstre - før redigering - og billedet til højre, efter redigering. Opskriften på fiskesuppen kommer efterfølgende:)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar