onsdag den 16. februar 2011

Nyt design...

Jeg syntes min blog trængte til lidt opfriskning, så jeg har købt de fine bær-billeder på dreamstime.com.
Jeg elsker nemlig bær - både at spise dem og at se på dem, de er virkelig nogen af naturens smukke skabninger!
Så skal det bare blive forår, så bærrene også kan komme frem på buskene (de fleste bær kommer vist først senere på sommeren, men alligevel...:).

Og samtidig lige en opfordring fra Piet Hein til at nyde den første forårsdag, når den engang tager sig sammen til at komme:

Det var den f ø r s t e f or å r s d a g .-
Der kommer mange fler.
Men dette var den første,
og den kommer ikke mer.

Der kommer andre forårsda'e
med mere vårligt vejrlig.
som folk vil fatte mere af
og kalde f ø r s t e f o r å r s d a g
og mene dette ærligt.

Men vi - vi ved: det var i dag
den f ø r s t e første forårsdag -
og det er noget særligt

6 kommentarer:

  1. Ej, hvor er det fint - tillykke med det nye design :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Dejlig blog du har, tak for kikket :-)

    SvarSlet
  3. Det ser flot ud med alle de bær.

    Tillykke med det nye design.

    Hilsen Grith

    SvarSlet
  4. Hej Grith.
    Tusind tak, jeg er glad for du kan li det:)
    /Louise

    SvarSlet