torsdag den 16. december 2010

Fødselsdagskagebord

I anledning af min fødselsdag (21, eller noget i den stil...:)) havde jeg i weekenden inviteret nogle veninder på kagebord. Hvor vejen til en mands hjerte kan være en god bøf, er vejen til mine veninders hjerter helt sikkert belagt med chokolade, hindbærsnitter og andet godt - sødt til de søde:)
Jeg gik lidt amok i kager, men nøj hvor var det bare skønt med god undskyldning for at spise sig overmæt i søde sager!

Jeg serverede følgende - opskrifterne kommer lidt hen ad vejen;

Juleboller med safran og kardemomme
Kanelsnegle
Vandbakkelser med jordbær og flødeskum
Hindbærsmåkager
Chokoladestænger
Chokoladeruder med hindbær
Hjemmepresset juice
Varm kakao med flødeskum

2 kommentarer:

  1. Tillykke med dagen! Og sikke et kagebord - skønt :-)

    Jeg har det som dig - vandbakkelser er total nostalgi!

    SvarSlet
  2. Ja, de gode gamledags kager skal man absolut ikke kimse af (for nu at blive i den 'gamle' terminologi:)). Jeg havde også rugbrødslagkage med abrikossyltetøj inde i overvejelserne, men det må blive næste gang:)

    SvarSlet